O policajtech

30.03.2011 12:10

Přijde policajt za náčelníkem a říká:
"Pane náčelníku, tady v tomhle hlášení máte chybu, tady máte napsáno fčela."
Náčelník se podívá:
"No, máte pravdu, má tam být fčera."

 

 

Přijde pán do hospody a povídá: Helejďte se, já vám řeknu senzační vtip o policajtech. V rohu se zvedne chlap a povídá: Pane, upozorňuji vás, že já jsem policista! Pán na to: Tak dobře, já to řeknu pomalu a dvakrát.

 

 

Přijde policajt do práce a hlaholí: "Pánové, já jsem geniální!" 
"Jak to?" diví se jeho kolegové. 
"Koupil jsem si lego, na kterém bylo napsáno do tří let. A já ho dokázal složit za rok!"

 

 

Dopravní policista zastaví automobil: "Pane řidiči, víte, že jste překročil povolenou rychlost?"
"No jo, vím. Ale chtěl jsem být doma dřív, než začne účinkovat ta slivovice!"

 

 

Vrací se policista.. nečekaně v noci ze služby. Vtrhne do ložnice popadne manželčina milence a začne ho mlátit. Tak to vy jste zaparkoval na mém místě.

 

 

Policista na hřitově přehazuje rakve přes zeď: "Máme anonym, že tu je někde bomba a náčelník nařídil, že mám všechny evakuovat!"